miercuri, 16 noiembrie 2011

Honda VFR - O mica cosmetizare

Pentru ca una din pasiunile mele este plimbarea cu moto, cei drept nu mai am atat timp ca si colegii mei sa tot plec weekenduri de weekenduri la intalniri moto ... ma multumesc si plimbari scurte facute cu prietena....

Unul din baietii de la club mi-a a dus motocicleta pentru o reimprospatare.....

Am inceput cu curatirea lantului, pinion mare si pinion mic ( Deterjet Rapid Mafra), urmat de o spalare generala ( jedy self ) , degresare (supermafrasol), eliminare bitum (decaflash), decontamnare (sonus verde) dar nu am reusit sa strang nimica... uscare, a urmat un pas de CG relive galze & polish, urmat de un strat de dodo ..... iubesc ceara asta.... jantele au fost tratate cu collinitite 675s.....bordul si ce mai era plastic nevosit a fost tratat cu CG NLTG, pentru toba am folosit 1z crom polish iar saua a fost tratata cu Charme nutrient Mafra


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu